آتش پا

فرهنگی هنری ادبی

آتش پا

فرهنگی هنری ادبی

شعر

<<در وقت اضافه>>

در نیمه ی دوم زندگی ام
گل لبخند او دروازه ی قلب مرا گشود
سرم سوت کشید
دلم فریاد زد
تا دقیقه ی نود تلاشم بی فایده بود
اما خلاف تمام داوری ها
10دقیقه وقت اضافه
هدیه ی او به من بود
و هدیه ی من به او
یک گل طلایی

شاعر: افر
ا
نظرات 4 + ارسال نظر
طاهره دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/

سلام
شعر خودتون بود دیگه؟چه دقت جالبی!
حالا اگه همه ی اینا رو شکستی اون ممنوعیت سیگار رو نشکنید چون خوب نیست!و من اصلا خوشم نمیاد ازش و خوشحالم از اینکه ممنوعه!!!
شاد باشید

چشم حتما.
ممنون

مولود شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

پسر عمه ی عزیزم
بهت افتخار می کنم که این شعرای به این قشنگی رو نوشتی.
همیشه سخته که باور کنیم بچه ها بزرگ می شن ولی خوشحالم که همیشه از اوّلِ اوّلش به تو و استعداد خارق العاده ات تو زمینه های مختلف ایمان داشتم.
دوست دارم بدونی که همیشه به یادت هستم و با افتخار ازَت یاد می کنم.

موفق باشی

من از شما الگو گرفتم مولود جان.

خشایار سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

فرم این شعر فوق العاده اس . احساسات همیشگی با مقیاس مدرن و ... عالیه .

ارین جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

قشنگ بود خوشم امد افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد